There's a carol singer at the foot of my bed. Why is there a carol singer at the foot of my bed?

What is it that you want? You want the moon?

JULLOV! Inte för att det är dagen innan julafton... Humpf. Men i juletid ska man glädjas! Jag har varit så pepp senaste dagarna att jag knappt kan sova. Båda väskorna har börjat packas. Några dagar till och I'm outta here!
  Kan inte säga att jag kommer sakna skolan något förutom kompisarna och bildlektionerna, men jag kommer sakna familjen helt galet. Lite dumt att kameran slutade fungera precis innan jag skulle åka iväg. Hmm.

Håll ut Sverige, snart är Johanna hemma.

XXX



Kommentarer
Postat av: emilia

awesome

2009-12-23 @ 20:36:54
URL: http://maylia.blogg.se/
Postat av: PeeWee

Du är efterlängtad! Blir ingen riktig jul i år när du är borta.

2009-12-23 @ 21:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0