Mamma, min vante luktar illa

The best kind!

Idag fick jag ett paket från posten med brev från massa kompisar i Parma och en tröja från Layne. Den luktar som himmelriket. Det har bakats kakor hela eftermiddagen och snart åker jag och Collin antagligen och hyr en film (precis som vi gör varenda helg).
   Igår blev jag hotad med en kniv, det var läskigt. Men jag sitter här helt oskadd, möjligen har jag något blåmärke på bena från min söta lilla värdsyster.
   Jag är så pepp på att komma hem, det är bara tio dagar kvar nu!!!



XXX



Kommentarer
Postat av: emilia

jag kommer ihåg när du började rita på den! :D jag är så sjukt pepp. dagen efter jag kommer hem så kommer du hem :D wieeeeee! kul med brev och paket, extra kul med brev som inehåller sådanna underbara saker, puss på diiiggg

2009-12-21 @ 22:33:27
Postat av: LICI

omg, varför hotade ngn dig med kniv glad att du är oskad, men lite typiskt usa endå xD

2010-01-01 @ 23:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0