Varje skrik är unikt

Jag var jätteduktig imorse när jag tog blodprov, trots att sköterskan was out to get me och jag såg vita prickar som täckte världen där jag låg i sjukhusstolen. Jag har bara ett litet märke, vilket jag stolt visade för både Emelie och Elin. 
   Idag har jag tjockat mig ordentligt med gifflar, våffla och massor med godis. Vi skojade runt lite på Gröna Lund på kvällen. Självklart förlorade mitt lag femkampen. Snyft. Men sånt är livet. Vi hade en hel del kul där vi sprang runt och lekte som små barn. Jag och Bea såg asiatiska akrobater. Det ni! Jag åkte Insane, som var världens flopp, men sedan gick jag Lustiga Huset och ställde allt till rätta igen. Feeest!


XXX


Kommentarer
Postat av: "jocke"

världen vore mycke bättre om on det bara fans joakim men om det brara fanas fridor så vet jag inte. :P <3

2009-08-06 @ 21:42:29
URL: http://soel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0