Var är vargen?

Vem är bäst? Humla. Nu blänker hon som ett silverbestick sedan jag tvättade henne. Hon var lite rädd i början och försökte gå iväg från strålen men hon var jätteduktig. Sedan delade vi på en nektarin.
   Häromdagen rövade jag med min syster till Skansen och tvingade henne att rida på en shettis. Hon var lite rädd och jag gick där bredvid och skrattade mitt onda skratt. Hon var duktig så efteråt skickade jag iväg henne till godisståndet. När jag jobbat klart åt vi våfflor och sölade ner oss med grädde och blåbärssylt. Vi gick till akvariet och smet in gratis på mitt finfina plastkort. Plastkortet = power. Vi såg gullegulliga surrikater som solade sina magar och klappade på en orm som hette Snoddas. Det kändes lent.
   Imorgon är min sista dag innnan ledigheten och jag och Elin ska ta med oss bebisarna ut och galoppera längs ängarna. Vi kan ta med oss fölis också och testa om hon följer efter eller sticker iväg till friheten. Hihi.

Söt ekorre som försökte klättra uppför Llyns ben (!)


Puss
XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0