Tinkelattack

Slut på jobbandet för denna sommar! Aaah. Kunde dock inte hålla mig ifrån Skansen och var där imorse och gullade med bebis som, när jag ska fixa lunch åt henne, stänger in mig i foderkammaren. Ingen svarar när jag försöker ringa efter hjälp så det hela slutar med att jag klättrar upp på loftet och öppnar en lucka i taket som på allvar inte kan ha öppnats på flera år (spindelväv!) och ropar allt vad mina lungor pallar på hjälp. Pia hör och kommer springandes. Jag är räddad.
  Spenderade eftermiddagen scrapbookandes hos Emil. När jag gick och var hungrig på stan hade jag inte samma tur som i torsdags då en gorilla med skylten "Krama mig och få en banan" på magen har ställt sig väldigt lägligt utanför Panduro. Gratis banan till Frida.
  Imorgon ska jag ta sänkan och jag tycker att ni alla borde skänka mig en tänka då jag sitter och lider. Jag kommer se ut som på bilden nedanför när dom är klara med mig. Jag är rädd. Snälla be för mig, ring mig, följ med mig! Jag vill inte!!! Uusch, nålar.



XXX


Kommentarer
Postat av: Obi

vad fan äre på bilden? blä

2009-08-08 @ 17:25:29
URL: http://obbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0