Ooh Laa

Okejokejokejokejokej, mindre än hundra timmar kvar. BIT IHOP. Djupa andetag. Ogenabanda. Sai shen. Tankar på Humla. Nu känns det bra.
   Jag har åtminstone lånat massa skivor av Sara, det blir nog ännu bättre om jag lyssnar lite på dem. Mmmmm. Ösregnet idag påminde mig om hur mysigt det kan vara att sitta inomhus och till exempel se på film. Jag ska nog ta en liten titt på Låt den rätte komma in när jag är klar med detta. Ja nu sitter jag alltså här. Min sista kväll ensam innan jag åker. Det känns inte riktigt som om jag utnyttjar den ordentligt men jag vet inte vad jag ska göra. Så det blir film.



Jag målade lite på drakbilden idag. Den ser ut som om en efterbliven femåring har gjort den. Eller en apa med ryckningar. Den är snart klar i alla fall och det var det som var målet. Inte Picasso. Jag ska ändå inte titta på den under det närmaste året.

XXX


Kommentarer
Postat av: Obbie

Hahahaha, senast jag såg drakbilden var den superfin!! :):)

2009-08-14 @ 23:28:55
URL: http://obbie.blogg.se/
Postat av: emilia

hehe drakbilden xD gillar du lixom aldrig gjorde klart den. Fast nu kanske den är klar. säkert asfin!

2009-08-16 @ 14:17:47
URL: http://maylia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0