Seven Days

Oh my Lord, jag skulle egentligen ha flyttat idag. Tänk om den första familjen inte hade ångrat sig och jag redan hade åkt. Illa. Det känns ändå sjukt nice att inte behöva kämpa mig igenom hundratals kemi- och mattelektioner i samma gamla eländiga klassrum. Nu blir det nya eländiga klassrum. Pepp pepp pepp.
   Det finns massor jag kommer sakna men tänk så kul när jag sedan kommer tillbaka till allt det roliga (och mindre roliga). Kalaaas. Jag hoppas att ni skriver mycket till mig. Det bästa är nog via bloggen för jag tror att facebook och hotmail är blockade på skolans datorer. Förhoppningsvis inte.
   Aaa det bubblar i magen. Jag kan inte riktigt ta in det. Det suger dock att jag ska vara junior och inte senior. Det innebär att jag inte får gå på balen om inte en senior bjuder mig. Hmm. Men jag har ju knappt tio månader på mig att jobba på det. Bing! Såhär kommer det se ut när min date går ut. Den här bilden är dock på mig och min graduation från nian.

Hell yeah! Den evinnerliga lyckan var att slippa den där äckelskolan


Sayonara suckers.
XXX


Kommentarer
Postat av: Obbiiiii

hahaha, du kanske får en snygg quarterback som date :P

2009-08-12 @ 13:39:49
URL: http://obbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0