In the room

New York, New York. Snap vad coolt! Jag har sett allt som finns att se i Manhattan, vandrat över Brooklyn Bridge, åkt subway, ätit bröd i Central Park, tittat ut över ingenting vid Ground Zero och fotat frihetsgudinnan på ganska nära håll. Times Square var blinkigare än något annat jag sett som inte varit på tv och Grand Central var så stort att jag utan problem hade kunnat gå vilse.
   Igår såg vi en man som satt och tittade på hemgjorda porrfilmer i sin iPhone. Han höll upp den så att vi råkade se från väldigt långt håll. Då blev vi rädda och fick ta en omväg. Det är tydligen sådant man håller på med här i New York. Tur att vi snart ska vidare.
   På bilden nedanför ser ni mig och min pojkvän utanför en trendig affär mitt i the city. Det är väldigt varmt, därav hans bara överkropp. Vi träffades under en shoppingtur i Soho men han bor i Boise i  Idaho och flyger tillbaka dit bara några dagar efter mig (vilket var en väldig tur, annars hade vårat förhållande varit ganska misslyckat. Boise ligger för övrigt en timme från Parma där jag ska bo). Han heter Chuck och är nitton. 

Jag och min älskling på New York gator

XXX


Kommentarer
Postat av: LICI

haha men frida då, het näsa han har xD

2009-08-23 @ 18:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0