Vår rätte kung

Let me get you a spoon so you can eat my ass.

Jaha nu sitter jag här i soffan för sista gången på ett år. Det känns skönt, den är väldigt mjuk. Om ett dygn sitter jag på planet och stör de andra passagerarna. Ojoj. Tack för världens finaste avsked, det gav allting till ett perfekt avslut. Fast det är ju inte ett avslut bara en början. Ett nytt kapitel! (Clichée)
   Anyway, håll koll på bloggen och skriv massor till mig på facebook. Tänk gärna lite på mig när jag sitter där på planet också. Jag är tillbaka om tio månader och då vill jag träffa alla (!) igen. Jag skriver så fort jag får tillfälle. Skriv någon kommentar så jag vet att ni har läst och att ni lever.


Hem från Spanien sommar 2008

Och vad passar bättre nu än en bild på mig på flygplanet?
Puss och kram och lots of love
XXX


Kommentarer
Postat av: "jocke"

va sentemental du låter du ska ju bara vara borta i 10 månader om du har tur blir de 1% av ditt liv tänk va^^ hoppas att du inte vänjer dig vid usa och aldrig kommer tillbaks.

PS. jag tror att din lille bror och kanske även du har mognad när du kommer tillbaks(y) DS.

puss å hej då...

2009-08-17 @ 22:48:51
URL: http://soel.devote.se
Postat av: Obbie

Saknar dig redan Frids <3

2009-08-18 @ 09:14:49
URL: http://obbie.blogg.se/
Postat av: emilia

aww...tårkar en tår. nej men snälla var inte helt störd och amerikansk när du kommer hem xD

see yaa

2009-08-18 @ 17:34:53
URL: http://maylia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0