Faaaaaantomen

Why is Fez in the drier? Hahaha

Vi har fått en historievikarie som ska ersätta Lena i fem underbara veckor och han är hur bra som helst! Han påminner om Ninni från Täby som är den snällaste, coolaste, bästa jockeyn i Sverige (om hon har blivit det ännu och inte fortfarande är amatörryttare) och han har gjort allt som jag vill göra i framtiden (bo ett år i USA, göra lumpen, voluntärarbeta i ett spansktalande land - det är bara au pair som saknas). Han är grejer! Och vi ska ha honom i fem veckor!
   Just nu sitter jag och tittar på Scrubs (fem avsnitt i sträck). Har ni lagt märke till att alla sänker priserna på allt? ICA, Willys, McDonald's, Burger King - alla. Jag tror att det beror på lågkonjunkturen och att de försöker rycka upp sig, för jag har lärt mig massor eftersom jag har lyssnat på mina lärare och lärt mig analysera situationen.
   Bara så ni vet är mackor det bästa som finns och mjölk med frusna blåbär är en riktig höjdare. Har  jag förresten berättat att vi har fått en ny historievikarie verkar asbra? I'm happy. Förutom att en hemsk sak har hänt. Jag har tappat bort min underbara älskade vita keps. Snyft.

I need to go count my GI-Joes!
XXX

Denna söta flicka sprang jag med igår


Kommentarer
Postat av: Obbish

Hahah oj då

2009-04-22 @ 19:43:16
URL: http://obbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0