Oljefärg

Hej alla (tre) läsare! Har varit lite för trött och upptagen för att blogga på senaste tiden men här kommer en snabb uppdatering på allt som har hänt:

Jag har spenderat den senaste veckan i extas, även om jag då och då varit halvt utmattad, och jag har been living the dream - som Björn Gustafsson upprepar sju gånger i minuten i SPoK. Alla dagar, utom en, den senaste veckan har jag varit ute i det vackra respektive relativt okej vädret och jobbat och varit med bebis! En perfekt vecka med andra ord. Och det skadade ju inte att det var så roliga människor på jobbet (bl.a. en Buster och en Frank). Humla har blivit så duktig (Alwa och Indra också, förstås, men speciellt Humla). Jag fick vara kassa en dag och kände mig oerhört superior ett litet tag, he he he. 
   Det bästa är att vi kanske kan börja komma till Skansen regelbundet på vardagar också och verkligen jobba med dem. Tänk! Åh jag blir så lycklig när jag tänker på att få vara så mycket med bebisen (och Elin såklart).

Varför blir Elin så söt medan jag ser ut som en missnöjd sälskötare?Vi spelade Fia med Knuff och jag vann

Just det, jag höll nästan på att glömma att jag lovade Felicia att göra reklam för freerice.com! Gå in på http://www.freerice.com/index.php och "spela" i någon minut så bidrar du med ris till någon fattig stackare. Var en vänlig själ och ödsla några få minuter!

XXX


Kommentarer
Postat av: Obi

Nu vill jag fråga dig en massa saker hörru. Tro inte att du kommer undan så lätt va!



har DU haft en bra vecka?

vad är din häst för ras?

har du läst ut W.S EMND?

förstår du vad W.S EMND står för?

vem kramade du senast?

vad vare vi skulle kunna till la prov de histoire?



PUSS <3

2009-04-13 @ 19:57:32
URL: http://obbie.blogg.se/
Postat av: machs

jag vet panik =/

2009-04-13 @ 20:12:50
Postat av: lici

OOH duktig flicka!mer ris til de stackars svältande :D

2009-04-14 @ 22:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0