All That You Can't Leave Behind

"Every night I give a violin recital for six hours, and attendance is mandatory. The word 'mandatory' means that if you don't show up, you have to buy me a large bag of candy and watch me eat it."

SPECIALDAG a.k.a. typ studiedag a.k.a. ledig! Jag har hittat en ny favvoaffär (ni som har pratat med mig de senaste dagarna, det är INTE ohio - ohio sög, det var värsta luringen - det är Diechmann, där jag hädanefter kommer köpa alla mina skor). Idag köpte jag gladiatorsandaler och sneakers för sammanlagt fyrahundra spänn! Fatta att vartsomhelst annars hade sandalerna ensamma kostat mer, och jag har letat hur länge som helst efter ett par snygga.
   Jag och Emilia köpte dessutom ett par äckligt snygga kilklacksandaler tillsammans, och jag får börja ha dem. Den högra (snyggaste) är min.

HUMUNGOUS NEWS: Jag fick information om min familj idag! Ä-n-t-l-i-g-e-n. T.o.m. bilder! Barnen är jättesöta och ser inte alls ut som små djävular och familjen är inte kristen, de går inte ens till kyrkan (in your face, Emil). Mina enda chores är att städa mitt eget rum, dammsuga någonting och tvätta lite kläder. Inte alls så farligt. Och jag har helt okej komma-hem-tider. Happy happy!

 Emilia i sina coola glasögon

XXX



Kommentarer
Postat av: emilia

vilken tur att jag inte köpte dom bågarna xD

åh jag älskar snicket <3 så klockrent!

jag är glad för din skull att din värdfamilj inte är störda, det skulle ha varit jobbit, jag vill ju vara din kompis även när du kommer hem. det går ej om du är med i en galen kristen sekt

2009-04-02 @ 19:16:03
URL: http://maylia.blogg.se/
Postat av: Matilda

Du vet att skenet kan bedra! Har du sett The Omen???

Och tur att du inte blir nya Kristi brud!!!

2009-04-02 @ 21:37:11
Postat av: Linnéa

Kul att jag inte nämns ;__; uuuuuhhuuuuuuuuuu

nee då ;) bästa dan, puss <3

2009-05-05 @ 12:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0