The New Deal

Skosnöret gick av! Jag var redan sen; min buss hade inte gått (?!?!) och sedan när nästa kom stannade den i fem minuter vid varje station så det tog en vecka att komma fram till Skansen. Aaah! Stressad! När jag fått på mig alla kläder och stod och knöt skorna, helt oskyldig, går ett skosnöre av! Vad ska man göra? Som tur var räckte det som var kvar på snöret för att knyta hela skon, trots att den biten som gått av var minst tjugo centimeter (långa skosnören). Sedan kom jag äntligen till gullebebisen som var överdrivet jättepigg och tog en lång trevlig tur på Djurgården.
  När vi kom tillbaka och jag hjälpsamt frågade om det fanns något jag kunde göra lurade Hanna och Ulrika mig att äta världens äckligaste frukt. Den såg ut som en Quasimodo-gurka, (kort, tjock, ful, men gullig på något konstigt vis) smakade som sura smultron och innehöll en läskig rosa saft som smakade som godis en bebis försökt äta men sedan spytt upp och blandat med sirap. Kort sagt: EEUUW.

En söt katt som inte har någonting alls med texten att göra och som ogillar bloggläsare och därför tittar bort

XXX


Kommentarer
Postat av: Obs

hahaha

2009-04-17 @ 22:24:59
URL: http://obbie.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-17 @ 22:29:30
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0