Damn, Girl

Kära Obb,
   Förra veckan var fantastisk, vilket du kan se på bilden nedan! Jag hoppas din var lika givande. Min bebis är ett gotlandsruss (som en islandshäst fast sötare) och jag vet inte riktigt om jag kan lämna henne i ett helt år. Det blir svårt nog att klara mig utan alla er. >Drar fingret längs kanten på ögat, BING (tårar)<
  Jag kämpar fortfarande med En Midsommarnattsdröm, och ja, jag listade ut vad EMND stod för. Och jag antar att WS står för William Shakespeare (eller William Swinter, hihi). Jag kramade Stina alldeles nyss, efter att vi pluggat sam och snackat om "damen". Som DU borde veta, sitter 70% av immunförsvaret i magen, och vi ska kunna massor med skit till provet i historia. Men historia är tråkigt så jag lyssnar hellre på musik som jag fått av Kalle (jag står i evig skuld).
  Din Fis
xxx




Kommentarer
Postat av: Robbe

Tack Kära Frida för ditt underbara inlägg. Jag blir mycket rörd när jag ser att du lagt ner så mycket tid på att besvara dessa frågor. Du gav dem alla ett svar. Nu kan de, hand i hand, flyga ut i friheten - evigheten. Jag är stolt, stolt över att du lyckades besvara dem, stolt över att vara din väninna.

Jag ber nu för att du ska få en god natts sömn, utan horribla drömmar om mentalt retarderade kamrater.



MVH - Robslavovic

2009-04-15 @ 22:45:04
URL: http://obbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0